Ajanvaraus - Ohjeet
Tälle sivulle ollaan kerätty tiivistetty ohjepaketti siitä mitkä tiedot kannattaa ensimmäisenä määrittää Hallinnoijaan, ensimmäistä kertaa Hallinnoija -Ajanvaraus -pakettia käyttäessäsi.
Myös yksittäiset ohjesivut jotka on määritelty "Ajanvaraus" -otsikon alle kannattaa käydä läpi sillä ne sisältävät paljon hyödyllistä tietoa eri ominaisuuksien käytöstä ja käyttötarkoituksista.
Hallinnoija -Ajanvarauspaketin ensimmäiset asetukset
- Toimipisteen tiedot jotka löytyy polusta: Hallinta Resurssit Toimipisteet.
- Käyttäjät. Oman käyttäjän tietojen muokkaus ja uusien käyttäjien luonti jotka voi kirjautua Hallinnoijan ylläpitopuolen näkymään. Käyttäjien muokkaus ja luonti löytyy polusta: Hallinta Resurssit Käyttäjät.
- Maksuliikenteen asetukset. Maksuliikenteen yleisasetuksissa määritellään monia tärkeitä ja pakollisia tietoja liittyen Hallinnoija -järjestelmän käyttöön ja erityisesti laskujen tekoon liittyen. Maksuliikenteen asetukset löytyy polusta: Maksuliikenne Asetukset.
- Ajanvarauksen varattavat resurssit. Ajanvarauksen varattavat resurssit löytyy polusta: Ajanvaraus Asetukset Resurssit. Luo varattava resurssi klikkaamalla painiketta "Uusi resurssi".
- Ajanvarauksen palveluiden luonti. Uuden palvelun voi luoda polusta Ajanvaraus Uusi palvelu. Voit tehdä palvelut resurssi kohtaisesti tai kaikille resursseille.
- Ajanvarauksen yleisasetukset. Yleisasetukset löytyvät polusta: Ajanvaraus Asetukset Yleisasetukset. Täältä myös laitetaan ajanvaraus käyttöön asiakkaille ja laitetaan muita tärkeitä asetuksia ja tekstejä (ohjeita, sopimusehtoja...) asiakkaille näkyviin.
- Ajanvarauksen viestiasetukset. Viestiasetukset löytyvät polusta: Ajanvaraus Asetukset Viestiasetukset. Täältä voit määritellä automaattisesti lähtevät viestit asiakkaille ja työntekijöille.
- Etusivun asetukset. Etusivun asetukset -sivulla pystyt säätämään oman Hallinnoija -kirjautumattoman näkymäsi ulkoasun ja tiettyjen osioiden näkyvyyden. Etusivun asetukset löytyy polusta: Hallinta Asetukset.