Tuurasoft Oy:n asiakasrekisteri on luottamuksellinen. Tuurasoft Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta tietoja eteenpäin kolmansille osapuolille.
Yhteydenpito asiakkaan ja Tuurasoft Oy:n välillä tapahtuu ensisijaisesti sähköpostitse ja puhelimitse.
Sitova kauppasopimus syntyy, kun asiakas aktivoi Hallinnoija-tuotteen kuukausimaksullisen version ja hyväksyy voimassa olevat sopimusehdot sekä hinnaston. Kaikki sivustolla mainitut hinnat ovat arvonlisäverottomia ja niihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero. Tilattuja tuotteita ei voi palauttaa.
Kuukausimaksullisten palvelujen laskutus tapahtuu kolmen kuukauden jaksoissa, alkaen täysversion tilauspäivästä. Lisäpalvelut, kuten lähetetyt tekstiviestit ja verkkolaskut, laskutetaan ylläpitolaskujen yhteydessä, ellei toisin ole sovittu.
Tilaaja sitoutuu olemaan luovuttamatta käyttäjätunnuksiaan kolmansille osapuolille.
Palvelut myydään sellaisenaan tilaushetkellä. Tuotteita ja palveluita kehitetään jatkuvasti, ja uusista ominaisuuksista ilmoitetaan "Tiedotteet ja ohjelmistopäivitykset" -osiossa. Uudet palvelut eivät tuo lisäkustannuksia olemassa olevalle sopimuskaudelle, ellei niitä tilata erikseen.
Asiakas omistaa aina omat tietonsa. Asiakasrekisterin ja laskutiedot voi pyytää Tuurasoft Oy:ltä sopimuksen irtisanomisen yhteydessä tai ottaa ne itse ulos Hallinnoija-järjestelmän kautta.
Pienissä ohjelmistovirheissä Tuurasoft Oy voi vedota erehdykseen.
Tuurasoft Oy varaa oikeuden muuttaa palveluitaan milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta. Muutokset eivät kuitenkaan tarkoita palveluiden poistamista.
Tuurasoft Oy ei vastaa vahingoista, jotka johtuvat palveluiden käytön estymisestä tai muusta toimittajasta riippumattomasta syystä, kuten tietoverkkohäiriöistä. Palveluiden käyttöehtoihin sovelletaan Suomen lakia.
© 2024 Tuurasoft Oy
Palvelun tuottaa Tuurasoft Oy, Y-tunnus 2765852-3, info@hallinnoija.fi