Tehosta sinäkin yritystoimintaasi ottamalla käyttöösi ajanvarausjärjestelmä, joka on sekä monipuolinen että edullinen. Hallinnoijalla hoidat koko asiakassuhteesi ensimmäisestä ajanvarauksesta laskutukseen ja pystyt itse keskittämään aikasi varsinaiseen yritystoimintaan.
Nettiajanvaraus tarjoaa paljon hyötyjä ja sitä voi käyttää juuri niin laajasti kuin itse kokee toiminnassaan tarpeelliseksi.
Varauskalenterisi on asiakkaillesi saatavilla 24/7, kuluttamatta omaa aikaasi kalentereiden tarkistamiseen vapaiden aikojen varalta.
Ajanvarausnäkymä näyttää selkeältä ja on helppokäyttöinen riippumatta siitä käyttääkö asiakas sitä mobiili- vai työpöytäympäristössä.
Internet -ajanvaraus on yksi helpoimpia tapoja parantaa toimintasi tehokkuutta. Alkumäärittelyjen jälkeen järjestelmä hoitaa monet aikaa vievät osuudet puolestasi automaattisesti.
Kokeile Hallinnoijaa ilmaiseksi kuukauden ajan sitoutumatta mihinkään.
Verkkomaksupainikkeilla tarjoat asiakkaillesi kaikki yleisimmät maksutavat ja sitoutat asiakkaasi heti varauksen yhteydessä etukäteen maksetuilla varauksilla.
Kokeile Hallinnoijaa ilmaiseksi kuukauden ajan sitoutumatta mihinkään.
Tapahtumavaraukset -lisäosan avulla voit järjestää ryhmätapahtumia, joihin asiakkaasi pystyvät ilmoittautumaan. Mikäli siis järjestät esim. ryhmäliikuntatapahtumia normaalin ajanvaraustoimintasi lisäksi, voit hoitaa nekin kätevästi yhdellä ja samalla järjestelmällä.
Vaikka Hallinnoija -ajanvarausjärjestelmä on yksi markkinoiden monipuolisimpia ajanvarausjärjestelmiä on se silti myös yksi edullisimpia.
Ajanvarausnäkymän voi säätää monipuolisilla asetuksilla näyttämään ja toimimaan juuri haluamallasi tavalla.
Tehdessäsi itse varauksia voit tehdä niitä selkeästä hallintanäkymän varauskalenterista käsin.
Järjestelmä antaa sinulle täyden vapauden ja monta eri tapaa määritellä työaikasi ja sen myötä saatavuutesi.
Hallinnoijassa voit määritellä palveluita todella monipuolisin asetuksin.
Voit käyttää Hallinnoija -sivustoasi myös kotisivunasi mikäli et koe tarvetta erilliselle kotisivulle. Näin pystyt helposti päivittämään sivujasi ajankohtaisilla asioilla suoraan Hallinnoijasta käsin.
Mikäli sinua huolettaa antaa asiakkaillesi ajanvaraus käyttöön, niin voit tiukentaa siihen liittyviä asetuksia juuri sen verran kuin koet parhaaksi.
Halutessasi voit ottaa järjestelmääsi lahjakorttien myynti -lisäosan ja myydä lahjakortteja omasta verkkokaupastasi.
Voit automatisoida muistutus- ja vahvistusviestit tehdyistä varauksista ja näin säästyt turhilta peruuntumisilta unohdusten takia.
Hallinnoijalla et saa käyttöösi vain ajanvarausta, vaan myös kattavan asiakashallinnan ja laskutuksen.
Hallinnoija - Ajanvarausjärjestelmän käyttöönotosta on pyritty tekemään mahdollisimman lyhyt ja yksinkertainen prosessi. Tässä tärkeimmät vaiheet käyttöönotosta.
Tarkempia ohjeita ajanvaraukseen löydät ohjeet sivuiltamme.
Ensimmäinen askel on luonnollisesti oman Hallinnoija -ympäristönne tilaaminen.
Järjestelmä luo sinulle yhden esimerkkipalvelun ja tekee demotunnusten tilauksen tekijästä varattavan resurssin, jotta pääset saman tien omalle Hallinnoija -sivustollesi siirtyessä testaamaan asiakkaan varausnäkymää. Esimerkkipalvelun voi luonnollisesti poistaa tai muokata oikeaksi palveluksi heti kun sitä ei enää tarvitse.
Kun olet käynyt testaamassa asiakkaan ajanvarausnäkymää, on aika kirjautua ohjelmaan sisälle ja alkaa määrittelemään oikeita asetuksia ja palveluita.
Kun olet määritellyt palvelusi, resurssisi, haluamasi asetukset sekä työaikasaatavuutesi niin voit julkaista ajanvaraussivustosi asiakkaittesi käyttöön.